donderdag 11 oktober 2012

Tot nooit weer ziens!

Vanmorgen heb ik een allerlaatste gesprek gehad met de nurse practitioner. Het is klaar. Echt helemaal klaar. Misschien zijn de protheses ooit aan vervanging toe (dat merk ik dan door een hard kapsel en strakke huid), maar misschien ook niet. Ze werken nu twaalf jaar met het modelletje dat ik heb en in die tijd is er geen wissel nodig geweest.
Hoe deskundig de artsen en verpleegkundigen in het AvL ook zijn, hoe goed ik er ook opgevangen en geholpen ben, ik hoop er niet meer te komen. Never nooit niet.

Dit is dan ook meteen mijn laatste blogbericht. Dit weblog was voor mij een prettige manier om mensen op de hoogte te houden, te delen en warmte en steun te ontvangen. En nu is het tijd om verder te gaan. Zie jullie heel graag op een andere plek.

liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten