maandag 27 februari 2012

Bijna klaar

Vanmiddag ben ik bij de plastisch chirurg in het AvL geweest. Ze was tevreden: Het ziet er goed uit, littekens genezen mooi. En dan moeten nu mijn tepels nog terug. Ik kon kiezen uit twee sessies onder plaatselijke verdoving, of alles in één keer, maar dan moet ik onder narcose. Ik heb voor het laatste gekozen. Ik ben er niet bang voor (heb alle keren heerlijk geslapen) en vooral: ik vind één ingreep wel genoeg. Klaar ermee! Over een maand of twee ben ik aan de beurt. Het is een dagopname.
Ze doen deze techniek tegenwoordig minder vaak, omdat het niet altijd goed gaat. Dat is bij mij inmiddels gebleken. Voor wat het waard is, ik heb er een goed gevoel over. Terug plaatsen verloopt over het algemeen beter dan weghalen, dat is ook goed om te weten. Voor het eerst heb ik het ziekenhuis heel opgewekt verlaten. Het is bijna klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten